Маркетинговий словник

Оберіть літеру:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

A

ARPU (Average revenue per user)

ARPPU (Average revenue per paying user)

AARRR — це універсальна воронка продажів, яка включає 5 етапів:
Acquisition (залучення) — скільки, з яких каналів та за якою ціною ми отримуємо трафіку.
Activation (активація) — як трафік конвертується в клієнтів, від першого дотику до задоволенності від покупки.
Retention (утримання) — повторні продажі.
Referral (рекомендації) — скільки клієнтів нас рекомендує і як їх стимулювати.
Revenue (дохід) — підрахунок доходу.

B

C

CAC (Customer Acquisition Cost) – вартість залученого клієнта. Підраховується двома способами: прямі витрати на маркетинг діляться на кількість клієнтів або всі витрати на маркетинг діляться на кількість клієнтів.

CRC (Customer Retention Cost) – вартість утримання клієнта. Якщо CAC каже нам скільки ми заплатили за те, щоб клієнт зробив першу покупку, то CRC підраховує, скільки ми витратили на всі інші повторні покупки клієнтом, протягом життевого циклу (LTV).

CPC

CPA

CPM

CTR

CPI

CPT

CPL

CRO – conversion rate optimization

D

E

F

G

H

I

J

K

L

LTV (lifetime value) або CLTV (customer lifetime value) — пожиттєва цінність клієнта, тобто скільки орієнтовно доходу залучить компанія від одного клієнта.

M

N

NPS (net promoter score) — індекс лояльності. За допомогою NPS легко визначити рівень лояльності клієнтів або співробітників. Респонденти мають відповісти всього на одне питання “Яка ймовірність того, що ви порекомендуєте компанію/товар вашим знайомим”. Відповісти потрібно по шкалі від “1” до “10”. Отримані відповіді ділимо на 3 категорії:
9-10 – прихильники;
7-8 – нейтральні;
1-6 – критики.
Далі від відсотка прихильників віднімаємо відсоток критиків — це і є NPS.

O

P

Q

R

ROI (return on investment) або ROMI (return on marketing investment) — коефіцієнт, який показує рівень прибутковості або збитковості інвестицій, тобто скільки ми заробили на кожну вкладену гривню.

ROAS = дохід / рекламний бюджет * 100. Ми отримуємо співвідношення згенерованого доходу до рекламного бюджету. Так як в цій формулі не враховується маржинальність – достатній рівень ROAS визначається індивідуально для кожної компанії.

S

SEO

SEM

SMO

T

U

V

W

X

Y

Z